Vyhledávání

Kontakt

+420 602 159 443

kasalzd@tiscali.cz

Co nebude v Hlineckých novinách.

18.04.2022 16:37

V dubnovém čísle Hlineckých novin vyšel článek Ivy Leszkowové s názvem " Reakce na článek z minulého čísla ", ve kterém se objevilo také moje jméno, tak jsem chtěl podat vysvětlení v Hlineckých novinách, protože redakce nepodporuje opakované reakce na články, tak mě to nebylo umožněno, 

V článku Iva Leszkowová napsala: " Dále zmiňuje pana Kasala s 29 maratony, kterých se zúčastnil, již se však zapomňel zmínit, kolik jich skutečně doběhl a kolik jich vzdal ". Nevím, co Ivu Leszkowovou vedlo lhát, když nemá o počtu maratonů, které jsem dokončil ani ponětí, 

V článku, na který Iva Leszkowová reagovala, nikdo nesrovnával časy na maraton, jak uvádí, nejlepší hlinecký čas má Jarda "Lálík" Bureš 2:37,22 h. v 31 letech, pan Josef Leszkow má nejlepší čas 3:54.21 h. v 58 letech, já mám neplepší čas 3:14.30 h. v 46 letech, 

Dále zmiňuje pana Petra Leszkowa, jeho výsledky jsou obdivuhodné, ale píše také, že je 42 let předsedou MK Hlinsko, podle výpisu z rejstříkového soudu pan Petr Leszkow předsedou od 1.1.2017 není. Jako předseda MK Hlinsko se poslední roky představuje pan Josef Leszkow a jako jednatelka Iva Leszkowová i když taková funkce v MK Hlinsko podle stanov není.

Dále píše: místo, aby fandili nejstaršímu hlineckému běžeckému klubu a třeba ho i podpořili v nelehké době. Tak to fandění a práci v MK, několik desítek let máme už za sebou, někteří jsme odešli sami, někteří byli odejiti a někteří dokonce vyloučeni.

Jelikož kronika MK byla vypůjčena jedním bývalým členem, který ji z nejasných důvodů odmítá vrátit, píše Iva Leszkowová. Kronika MK se jenom vrátila na místo kam patří, ale autorka článku možná neví, kde je kroniky domov.

Zdeněk Kasal